05 december, 2009

First days in Sydney!

Johanna har landat! haha naa men nu ar jag val inne pa min 3-4 dag har nere..

Har satt ganska sa mycket av Sydney men imon ska vi till operahuset och lite annat med. Bondi beach va jatte coolt! Hur hoga vagor som helst och jattefint! Synd bara att det blaste sa mycket och att vi inte fick bada. Men vadret har nere ar valdigt behagligt25 grader tror jag och sol :) svensk sommar nar den ar som best med andra ord haha. hm vad har vi mer gjort.. jo jag fick kopa mig en ny mobil..  simkort, inhandlat massa med ris och havregryn.. hm.. hogklackade skor (i Sydney far man tydligen inte ha flippflopp pa alla stallen, weird). Annars har jag traffat grymma manniskor hittills! Det ar valdigt manga irlandare och engelskman har..  finnar me av nagon anledning.

I gar va det utgang pa schemat med..  blev lite galet...  haha drack billigt vin och ol = Jatte kul!


ska skriva mer nar jag har sovit lite kanner jag :) hoppas att ni har det bra dar hemma.

2 kommentarer:

  1. Verkar som ni har det bra...du får ladda upp lite bilder ;o)

    SvaraRadera
  2. Amanda Sundström06 december, 2009

    ta väl hand om min klantiga storasyster när du är med henne:D hoppas ni har kul :D o vi kanske ses när jag kommer dit.. simma lugnt :D// Amandaaa :D

    SvaraRadera