20 december, 2009

Regn i Byron Bay!

Japp det regnar! haha men det ar faktiskt helt okej..  fortfarande battre vader an i sverige.

I dag har jag infort havregrynsgrot pa fruktost schemat for canadensare och spanjorer..  99 cent och det racker i 5 dagar, med mjolk och sylt har jag raknat ut att det blir en totalkostnad pa 1,5 dollar per frukost. Jatte billigt.  hm vad har jag mer gjort.. las en bok.. suttit och tjotat med nagra spanjorer och druckit chai tee. Jag borjar faktiskt bli ganska bra pa att forsta italienska och spanska vid detta laget.  Kanske ska borja studera det vem vet.  Spelade pingpong igar.. i kvall ska vi kolla pa nagra vanner som ska spela pa en bar.  Blir nog tillbaka till commonroomet och spela lite kort eller dylikt nu.  Kanske ut och springa i regnet igen.

Gott liv man lever har!


matlagning nar det ar som bast!

Jag gjorde vitloksbrodet!


Italienskt blev det.. lagad av en nagot full italienare men det var sjukt gott!


ovadret drog over Byron... rengar fortfarande (24 hours later)


Goonen framme och halvt uppdrucken, det finns faktiskt inget med goon som ar bra for en.. det fyller endast en funktion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar