30 november, 2009

IMORGON ÅKER JAG!!!!!

För och främst så vill jag be om ursäkt för min frånvaro den senaste tiden =) har jobbat som ett as visserligen men sen har jag nog varit lite sspänd med.

Sen senast så har jag bland annat varit med Linda på tävling... hästarna var lite busiga och L lyckades rymma ur hästlastbilen.. inte kul alls faktiskt men det var ganska kul att silvertejpa ihop lastbilen efteråt..  man måste ju se det komiska i det hela ;). Sen har det varit nån mer utgång och resten jobb. Bakade iofs med ems en dag här, mys och jul faktorn var mycket hög! Efter det blev det mer julstök hos Aulin med Sara, Sandra och ems =) va även hos sara i dag på lite mys.

JAG ÅKER IMORGON!!!!!! Allt är nästan packat och klart!!!!! musik är fixad!!!! Resorben är med (även den nya hallonsmaken)!!!!!!!  OCH IMORGON ÅKER VI!!!!!

Vaknade av migsjälv kl 7 imorse och var pigg och var halvt hysterisk.. okej det är jag väl fortfarande men jag har lugnat ner mig lite under dagen hehe. Iväg var det iallafall till Kungsmässan med ems för att inhandla det sista. Naturligtvis så missar jag bussen och snälla Emelie kommer och hämtar mig istället,  hon har fått leka taxi-kungsbacka idag hehe. Har nog skrämt iväg en massa människor med mitt aussie-tjöt vid detta laget men det gör inget! Hejdå GÖRLÄNGE!!!! det va pissväder i dag men det gör inget!!! jag åker!!!!! Finns inte en chans att jag kommer att kunna somna nu hehe. Helt sjukt hhur fort tiden har gått... först gick det jätte långsamt och nu ska jag plötsligt åka imon.

Kommer nog att sakna familjen och närmsta vännerna men jag kommer tillbaka och sen så tror jag att ni uppskattar en glad Johanna i feb ;)

Nu ska jag packa lite till.. läsa guideboken...  freaka lite mera och sen sova lite förhoppningsvis!

1 kommentar: