28 december, 2009

Surfers :)

Ja du.. Min lilla vistelse har har mestadels bestatt av Julen och festa. En del slappande pa stranden har det val me varit.  Har nog varit runt pa de flesta krogarna nu och nattlivet ar inte helt fel! Igar var vi pa vag till billys beach house da det borjade osregna,  alla blev som barn igen och hoppade i vattenpolar.. dansade i regnet och sprangomkring och skrattade.  Vid ankomst var vi dyngsura men glada. I dag ska jag inte ge ut.. det har jag iochforsig sag5t varenda dag nastan men i dag e det slappa.  Sag pa Avitar 3D igar me, cool film. Annorlunda och definitivt vard att se. Har slosat lite pengar denna veckan lite sa nu ska jag ta tag i mitt liv och va lite sparsam.. dyrt att ga ut hela tiden. 

Julen har vva jattebra. Fick lite svenskjulmat.. va nere me killarna pa stranden tidigt pa morgonen.. slappade vid poolen.. spelade lite poolspel.. middag med ems och fam. allt som allt en helt okej jul.  Juldagen firar man har nere sa den bestod av diverse julmaltider i aussie stil, sol och bad, trevligt sallskap och sen utgang.

Nu ska jag ta mig en runda pa stan hade jag tankt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar