16 december, 2009

okant antal dagar i Byron Bay

Har tappat uppfattning om tiden nu! haha detta kallas for byron-fenomenet delvis hehe! Sa skont att inte ha nagon stress.. allt ordnar sig alltid.  Gor inte sa mycket pa dagarna.  Traffar nya manniskor nastan varje dag.. umgas med dom pa hostelet... langa promenader pa stranden..  lite festande.. helt underbart!

I gar fyllde ems 20 ar sa vi tankte spica till det lite sa vi gjorde skydiving! 14 000 feet frittfall... ca 4-5 min fallskarm.  Det basta jag har gjort hittills.  Har allt pa film.  Senare blev det BBQ pa hostelet med pasta sallad och grejer.. rena lyxen! Hade aven 2 tartor, sa gott! Efter det bar det av till Cheeky Monkeys for att roja lite pa dansgolvet..  eller jag menar uppe pa borden. Tyvarr blev ems av med sin kamera men utover det sa var det lyckat.

I dag blev det lugnt och promenad pa stranden igen.. bad och sen solnedgangen pa stranden.  Det kan nastan inte bli battre! Jag och John blev precis severade mat av en italienare pa hostelet (han trodde nog inte att vi kunde laga mat haha), jatte gott iaf och endast 3 dollar var!

Hoppas att ni alla har det underbart dar hemma.. snart bar det av till Surfers Paradise!

3 kommentarer:

  1. Ja det går ingen nöd på dig inte..nu när du överlevt skydiving så hoppas jag du överlever skubadiving oxå!! Ha det så bra och sköt om dig!! kram mamma

    SvaraRadera
  2. Promenad på stranden, kolla på solnedgång....hmm...låter som en romans.. :()

    Sicket hopp! Kan du inte lägga upp lite bilder på hoppet från DVD'n?
    Lägg nu inte alla pengar på flytande föda...en bra middag behövs ibland!

    Moral Pappa

    SvaraRadera
  3. jag ater grymt bra! Kommer att bli tjock och bortskamd.. nagra italienare kagar mat at oss :P sen fick jag choklad i massor igar! Funkar inte pa dom har datorerna tyvarr men stoter jag pa nagon dar det funkar sa laddar jag upp hela filmen!

    SvaraRadera