07 december, 2009

Helt Underbart!

Jag borjar forsta varfor folk som aker hit ofte stannar har! haha

Igar beslutade jag och ems oss for att vi skulle ga till operahuset! Jatte bra ide.. fick se mer av sydney och desutom var det harligt att ta en promenad! Tog oss en bacon and egg wrap och sen var vi dar! Hur coolt som helst! Jatte fint! Tog oss aven en tur genom botaniska tradgarden dar vi bland annat kramade trad och gick pa grasmattan (det fick man).  Sag fladdermoss.. ganska manga me desutom. Efter det var det ivag till beachen med nagra aussie-manniskor, helt underbart faktiskt. Sen pizza.. hostel igen... och sen var det ivag till Taylor och dom vi va me pa stranden for en spa kvall.  Badade tunna, pool och bastu. Det sista trodde jag INTE att jag skulle gora i Australien men sa blev det!

hm .. utover det sa har vi gatt omkring i denna underbara stad och utforskat..  varit pa julmarknad i Hydepark,  kanns jatte konstigt att se juldekorationer och hora julmusik nar det ar sommar!

Nu ar det daremot dax for Byron Bay :D Glom inte att lasa ems blogg!









1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul ni verkar ha...ha en bra resa till Byron Bay. Kan tänka mig att Sydney var fantastisk.
    Pappa o jag var i Stockholm i helgen på julbord på en 1700-tals herrgård...mysigt
    Kram kram o hälsa Ems

    SvaraRadera