22 december, 2009

Surfers imon

Sista natten i Byron Bay och Johanna ar hemma pa Hostelet och tar det lugnt... kan bero pa att min buss gar 7:30 am... kan ocksa bero pa att det ar lite ledsamt att aka harifran... eller for att jag har brutit min ta...  jagg brot mellan tan i gar. Den ar numera kand som acklet for den ar svullen och bla hehe. men ingen fara jag ar ute och simmar i vattnet anda. Var ute pa vraket i dag och att och solade. Inte helt fel.. tror daremot att ha solfaktor 30+ ar helt ratt for mig.. skiter i om det tar lang tid innan jag blir solbrand om jag nu blir det vill saga haha. 

At taco i dag. Jatte gott. Vi korde veggie-style sa det blev tofu till.. blev faktiskt jattegott nar vi tillagade det som vanlig kottfars :D billigt va det med! mm sa gott!


Tofun syns inte men gu va gott dte var...  helt otroligt hur mycket man uppskattar god mat har nere haha.


Min lunch haromdagen... mm mango och passionsfrukt

1 kommentar:

  1. Hej!
    JAha har du brutit tån!!! kan undra hur det gick till då?? visst är tofu gott...härligt att höra att du har det bra trots bruten tå!! det går väl över!! kram på dig

    SvaraRadera