10 december, 2009

Lungt och skönt!

I går var det grillkväll och utgång, träffade jätte sköna människor.. mest tyskar och canadensare faktiskt.  Gillen var okej, goonen var inte lika äcklig som den var sist..  lugn stämning. Sen var det ut på cocomangas där jag heeelt oväntat stötte in i en gammal skolkompis från vittra! Inte direkt förväntat men jättekul!


I dag blev det stranden och promenad. Ems kompis John, Erik och Ann från hostelet tog oss ut på en udde som var sååå fin! glasklart vatten och kritvit sand. Somnade nästan när vi solade.. John sov nog i en timme.. fläktade lite gott.  Sen kom jag och ems på att nudlar är jättebilligt så det har vi levt på till lunch men ikväll skulle vi ut med John till något ställe och äta.. hans polare skulle tydligen spela där.. tror att några spanjorer skulle joina med. Älskar att träffa så mycket nya/roliga/goa människor! Backpackers är faktiskt jätte (ofta) trevliga! 


 
Ja just det.. jag hittade en död-torkad-fisk på stranden... jag vet jag är fortfarande blek... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar