29 september, 2009

62 Days left

Nedräkningen har börjat. 62 dagar kvar till Aussie. Kommer att flyga Landvetter- hels, hels-BKK, BKK-Sydney =D det hela kommer att ta 27 timmar ungefär, helt klart värt det! Jag har ju absolut inga problem med att sova på plan så jag kommer att vara rätt så utvilad när jag kommer fram haha, vilket är väldigt bra eftersom jag landar 6ish på morgonen i Sydney (3 dec). Endast några timmar senare kommer Emelie att landa =D får väl ta och fixa en skylt och några snygga aussiekillar medan ja väntar på henne. Sen får vi väl se hur/vad det blir, ska vi kanske ha våra snygga t-shirts på oss redan första dagen? En sak som är säker är iaf att det blir en shoppingtur i jackt på en frizzbee, beersbie! Förhoppningsvis kommer legenden, Scotty, ner och spelar lite me oss. OCH, sen fick ja reda på att en polare faktiskt kommer att vara i Sydney på nyår =D sammanträffande! Är lite avis på att han redan har påbörjat sin resa... vill me! Men som sagt bara 62 dagar kvar!



(svarta=gamla som jag hade i Thailand <3 men uppdaterade mig lite och skaffade en haglöfs)













Nu sitter jag och väntar på att de ska bli dax att bege sig mot bussen. Har köpt Id smink men insåg att jag behöver en bättre borste till de så ska ner en sväng. Ska nog ta och köpa mig lite hårinpackningar me, det behövs! Sen blir de spinning/fittness med Emelie. Har inte tränat på gymmet sen i onsdags förra veckan så de kommer nog att kännas i dag.  Har iofs ridit men ändå.  Ska nog försöka att träna lite mer denna veckan... och nästa.. och nästnästa...  ja man ska ju känna att man lever!

Nä nu får jag nog ta och göra mig iordning! cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar