25 september, 2009

Äntligen fredag?

yippiieee fredag! Och jag ska bara ta de lugnt... vila... se på tv, läsa lite och dricka tee! har kollat upp en del saker inför Australien med =D längtar otroligt mycket dit. Har även lite småfunderingar på att sticka till alperna efter aussie men vi får väl se hur långt pengarna räcker hehe. Tror faktiskt inte att jag hade varit här hemma i sverige om jag hade haft obegränsat med pengar haha. Hade väl bosatt mig i en hängmatta i Thailand eller nått! Men än så länge får man väl göra de man vill och se till att komma dit desutom desutom! Finns så många som snackar om allt dom inte vill göra men sen sitter dom bara här hemma, INTE OK!

meeeeen imon blir de lite träning och ridning =) och sen på söndag med Linda på tävling! Syrran ska me tävla fast imon så håller tummarna här hemma. Så nu ska jag se färdigt på idol och sen lägga mig och läsa lite.
Go natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar