14 september, 2009

Fuck A Duck!

Va på Inglorious Bastards me tjejerna i går. Herre jävlar säger ja bara, haha, sjukt rolig! Bästa scenen var nog den första med Addie (Hitler) haha måste ses... eller nej den när Brad Pitt pratade Italienska (med en bred Tennesee dialekt)! Hur som helst så var det härligt att se en rolig film om WW2, inte ofta de händer. För övrigt så var stämningen i biosalongen tråkigt tyst med undantag från vi, eller mest ems och jag, som höll på att vika oss för skratt.  Det bästa va att den stackars killen brevid mig vred sig i stolen av obekämhet heeeela tiden.. konstig nog sammanföll det när jag skrattade...??? Sen måste jag nog säga att mina goa tjejer förgyllde dagen på vägen hem, ni e ju inte helt normala =D

Sen i dag så blev det jobb igen, varpå Ems och jag stack till gymmet och spinnade lite. Till min förtvivlan fann jag att Ems e gaaaanska mycket mer starkare än mig, de blir att träna mer kan lätt säga. (Vi skulle ha planerat inför aussie med men vi kom fram till att man inte behöver planera mer än tidpunkten man möts vid flygplatsen!). Täning i morgon igen, core denna gången, vi får se hur de går... sist (3 år sen typ) hatade jag det men får väl ge det en chans! Allt är värt en chans... allt förutom aerobics ;-)

ha det bäst!

1 kommentar: