03 oktober, 2009

Snö och bus!

Nu är det officiellt  höst/vinter.  I går morse när jag vaknade och tittade ut så var det vitt.... inte lite heller! Visst det hade varit oväder eller aaa storm typ på kvällen men att det ska ligga något hagelliknandesnötäcke var väl lite att ta i. Oktober är här. Märkte de när jag och ems skulle shoppa med då mitt visakort hade gått ut.. visste inte ens att de kunde göra det,  men där fick jag för att jag inte hade aktiverat det nya kortet som fortfarande låg i kuveret hemma på byrån.  Jätte kul. 


I går var det ut på lite bus..  fastnade lite på första stället och kvällen blev lite galen men kul. Sen att jag har sovit sen ja kom hem i princip är ju en mindre detalj men det är ganska härligt att vara bakis ibland me. Så nu sitter jag i soffan och väntar på att lite gäster ska komma så ska vi ha finmiddag..  mm mat...! Zion (min underbart busiga och helsköna katt) hade sabbat en stickad tröja som jag tänkte ha på mig. Han trodde väl att det var en jäääätttttte stor råtta eller nått i den stilen haha. Tur att man har en mamma som kan laga allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar