22 september, 2009

Man vet aldrig vad som komma skall

Missade bussen i dag på väg hem från jobbet för ovanlighetens skull... .... den var 5 min för tidig! Inte mitt fel med andra ord haha, också det för ovanlighetens skull. Men iallafall, det jag tänkte säga va att jag va och tränade med ems i dag och jävlar säger jag bara! jävla powerträning, först stenhårt på spinningen och sen gymmet. Lovar att man kunde ha vridit ur mitt linne efteråt. Spinnade i går med men i dag tog det verkligen. Kommer att sova gott sen!

Tänkte träna ganska mycket denna veckan.. och eventuellt nästa och nästnästa. Motivationen för detta är att jag räknade ut hur mycket skit jag åt i helgen, eller aja inte bara det man ska ju komma iform med. Om jag kommer ihåg rätt så utöver de vanliga måltiderna så blev det:
5 bullar
många centers (kommer faktiskt inte ihåg)
typ en halv liter glass med mycket chokladsås till!
yttligare en skål med glass
jordgubbar med vaniljvisp
en damsugare
hm... känns som jag har glömt något... tänk att detta konsumerades på två dagar!!!! INTE OKEJ!!!

Därför ska jag leva nyttigt nu framöver ett tag. Jävlar jag kom på vad jag glömde, vi hade baileys på glassen! Japp ingen alkohol heller framöver.. shit va jag har många spinningpass framför mig nu!

ska ta och sova, måste ju orka med allt hehe
God Natt på er alla och ät en massa onyttigt så ni kan följa med och träna!


(Väntandes på nästa buss.... jätte kul....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar