15 september, 2009

Bättre sent än aldrig! 2.0

Efter att ha gymmat lite mera och gått på lite pass så känner jag faktiskt att jag är förjävla svag. Inte kul alls! En vanlig Johanna reaktion på detta är att sura och gå hem och käka glass, men nu blir det en ändring på de innan det är för sent... innan jag är 20+ med andra ord. Mage, armar och axlarna säger ja bara! Nu jävlar får jag ta och satsa och trimma upp mig lite. Speciellt när det kommer en badsesong 2 i australien nu. Pluss att det är så kul att träna, fattar verkligen inte varför jag inte gör det oftare men som sagt, bätte sent än aldrig. OCH i dag va de faktiskt lite lättare med vissa saker.. sen att jag fortfarande upptäcker muskler som jag inte visste fanns är en heeelt annan sak haha. Nu blir de sängen innan ja deckar framför datorn. Night

(just de jag, jag ska lära mig att göra situps nu med, ems ska intruera)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar