12 september, 2009

Bättre sent än aldrig!

Okej jag erkänner, I'm bored.  MEN jag hade faktiskt tänkt att skaffa en blogg förr eller senare, så det är lika bra att passa på medan man har insperationen!

Ni som känner mig har säkert uppfattat att jag ska ut och resa snart igen (suprise), och denna gången bär det av till Aussie!!! Ems ska flytta dit så jag tänkte försäkra mig om att hon kommer att få det underbart.  Utfärd ur svea rike, och bort från mörkret, blir den 1 Dec och hemkomst den 1 Feb. Det kommer att bli så sjukt kul! Imon blir de lite planerings dag med Ems, eller aa så mkt planering som kan göras.. vilka platser... ungefärlig tidpunkt... dykning? ja resten lämnas till spontaniteten. Lite träning me? Ridning hos Linda blir det iallafall =)

Nu ska ja se vidare på Bring it on, so bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar