17 oktober, 2009

Snowboard och dykning!

hehe.. jag va på snowboardfilmpremiär i går! Blev jätte sugen på att åka lite så kanske st Anton i slutet av feb.. eller slutet av mars? jaa nått åt det hållet blir det nog. Lisen den underbara tjejen som drog med mig <3, har skaffat sig en jättefin lägenhet så innan premiären så satt vi och tog oss lite förkrök och catchade upp lite. Blev faktiskt lite avensjuk på henne och hanna som ska säsonga detta året igen..  men fick påminna mig själv om aussie =D Forskade lite om olika dykarrangörer och kom fram till Pro Dive Cairns (  http://www.prodive-cairns.com.au/ ) som ska va super! fick tippset på australienguiden.se förövrigt, jätte bra hemsida. Använde thailandguiden.se när jag skulle dit och de va med bra så det kan jag rekomendera! Vill dyka nu!!!!! Vill åka nu!!!!! OCH vi ska skydive'a på ems födelsedag me. Hur kul är inte det på en skala ;D haha men ska städa nu innan morsan får ryck och dammråttorna invaderar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar