14 oktober, 2009

back to work

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, fortfarande förkyld men mycket bättre. Lever för tillfället på Fishermans friend citrus den är faktiskt jätte bra mot hostan! Kan fortfarande inte träna däremot så de e lite synd.. vill ju komma iform. Men ska rida några dagar i rad nu så ska se sen om man kan börja träna på riktigt =) kul med ridning!

Hörde på Bandits i morse att en kvinna hade blivit attackerad av en älg, min kära fader har också råkat ut för detta ett flertal gånger men av någon anledning så har jag aldrig blivit drabbad. Vi har ett äppleträd i våran trädgård där det alltid är älgar som äter.. mitt fönster ligger precis ovanför detta träd och förra sommaren (denna är jag nog härdad) väckte en älgjävel mig kl 6 varje morgon... ....  i försök att skrämma den testade jag allt från att skrika till att vifta med en kratta. I bästa fall tittade älgen lite nochigt på mig och gick låååångsamt därifrån fast för det mesta så tittade den lamt (lovar att den garva innombords) på mig och fortsatte sen att äta... hatar faktiskt älgar.

NCIS nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar