07 oktober, 2009

Jobb, träning och bra musik.

Det blev en ganska lugn men lång dag på jobbet i dag. Hade glömt att köpa månadskort så fick vänta tills fyra då fritidskortet började gälla. Gjorde iochförsig inte så mycket då träningen inte började fören 18:30 =)
Förövrigt så vaknade jag hostandes i dag, inte kul alls. Var nära att strunta i att packa ner träningskläderna men det var tur att jag tog med dem iallfall. När jag hade kört upp farsan och fått skjuts till jobbet, var det bara att hälla i sig några koppar gröntmint-te så försvann hostan och efter tre koppar kaffe försvann huvudvärken. Måste dra ner på kaffet!!! På med radion och rivstart så var det bara att börja jobba. Att alla radiostationer tenderar att spela samma låtar om och om igen är det väl ingen som har missat. Bandits är inget undantag här men hellre bra-uttjötad musik än värdelösakroglåtar som man ändå blir trött på. Bandits äger helt enkelt. Vad vore en morgon på jobbet utan gamla morrongänget?!
                     
Iallafall så stod det boxning på träningsschemat i dag så det bar iväg till gymmet. Skulle ha spinnat innan men med tanke på hostan jag hade på morgonen så hoppade jag över den. Jag och Ems såg antagligen lite lustiga ut när vi lite klumpigt tog oss igenom passet (iaf om man jämförde med muskelknuttarna jämte). Slutsats: Box=roligt-jobbigt-svårt=kommer att bli vältränad! =D
Föresten, en sak som jag förundras över är hur alla dessa människor som ser mig till och från träningen kan hålla sig för skratt. " här kommer en blond liten flicka i konstiga-färgglada kläder, två jackor och en illröd mössa. Aaa man undrar ju! Sen vet vi ju att de som ser mig träna skrattar ganska bra. Det finns två killar som nästan alltid är på gymmet när jag och ems tränar  och jag fattar inte varför (det kanske är inbillning) men dom tittar alltid jätte mycket på oss och skrattar lite haha. Okej det hade jag med gjort om jag hade sätt mig själv men lite roligt att det är samma killar varje gång, vad är oddsen.

Liten detalj... Johanna har fortfarande inte fixat sim ipod så den innehåller endast volbeat, Linkin park och Lindascdskivor(som är superbra och roliga)!

2 kommentarer:

  1. Haha om de två killarna hade vetat att det var Bonka Bäver du lyssnade på i Ipoden när du tränar hade de nog skrattat ännu mer ;)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA jaa.. den e så bra den låten... få sig ett nyp i alingsås... trallallallaaaa

    SvaraRadera