14 november, 2009

Inte långt kvar alls... faktiskt!

Har inte orkar skriva nått de senaste så jag kände att det var dax nu. JAG HAR BLIVIT VACCINERAD!!! isolering är änna over. det innebar lite fest och annat trevligt, stötte in i en del av halloween-gänget me! Umgåtts lite med Lisen och ems.. hm jaa det var väl de.. läst om the twilight saga men emelie har min sista bok så får ta tag i det någon dag.  Blivit lite halvt ihjälskrämd av affelands-attacker... gillar inte alls situationen. Fan vadå läskigt men som malin så fint uttryckte det "jävligt strongt".

Nu är det inte långt kvar tills jag åker. Fixat med visum och kreditkort nu iallafall men det känns som om jag borde börja se över vad jag ska packa med mig. Inhandla resorb me så att jag överlever där nere. För alla er som inte vet så har jag kommit fram till att resorb är det bästa man kan ha med sig på resan!

(btw så måste jag tillägga att jag inte fick några biverkningar av vaccinet mer än en öm arm, härligt!)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera