17 november, 2009

Knölen Knut och pannkakor!

Jobbar på Signes lite igen =) gillar det stället! I dag upptäckte jag däremot att jag hade en knöl vid nyckelbenet... ....  ahhhaaaaahhhhh.. den går att röra på och den är mjuk... men efter jag hade halvsprungit i halvpanik till vårdcentralen, suttit där i en timme och väntat (ev blivit mer orolig) så sa den mycket otrevlige doktorn att det bara va en lymfkörtel som hade svullnat upp pga att jag fortfarande har en infektion i kroppen.. jätte kul.. eller inte. Iallafall så är träning inställd och jag kommer att isolera mig själv igen. Suck va jobbigt men tur att det inte var något allvarligt.  

mmmm soppa och pannkakor =D okej jag vet att många har förätit sig på pannkakor men jag växte upp i ett hem där man bara åt pannkakor kanske en gång i månaden om man hade tur och då var det antagligen för att man hade varit hos mormor och morfar! Eller aa det är så jag minns det iallafall. Men nu är det kanske så att man äter det 5 ggr per år. DÄRFÖR är det sjuktgott!!!!!!

NCIS kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar