05 november, 2009

Grått...

Den svenska höst/vintern är här! ´Det ständiga mörkret.. gråheten.. deppigheten.. och såklart regnet... såg även snöflingor i dag på vägen hem. Då är det härligt att tänka på att det inte är långt kvar tills jag åker. Är sjukligt uttråkad just nu.. funderar på att sova bara för att fördriva tiden.. inte bra.

Hehe städade huset i dag me.. dagens goda gärning =D en ny sak är däremot att jag har hittat likheter mellan katten oc mig själv.. ohja det stämmer. Jag hatar att städa.. hatar... och Zion är jätte rädd för damsugaren men jag trodde det bara va en tillfällighet men i dag visade det sig att han även var rädd för moppen, damtrasan och glasputsen.  Det är helt enkelt så att vi båda hatar städning haha synd bara att man måste städa om man inte vill leva i missär... det är de mamma bukade kalla mitt rum för..  Men nu är det städat med hjälp av lite bra musik, uppmuntran och ren vilja!

Nu ska jag gå och lägga mig.. tur att det finns böker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar