24 september, 2010

okej jag är dålig

jag vet mitt bloggade går inte så bra men nu är jag förkyld och hemma så why not now!

Boende på koh phangan är förövrigt bokat och det kommer att bli sjukt! Sen är det tydligen koh phi phi som gäller och efter det similian island =) dykning på schemat!!! Så nu är det bara att jobba och stå i så allt med ekonomin stämmer.. blir nog australien efter det =)

Vilken otrolig tur jag har haft att träffa sådana underbara människor när jag har varit ute och rest! Helt otroligt när man tänker på det. Utan dom hade jag nog inte haft så kul och utan dom hade jag kanske inte upplevt lika mycket.. beersbie på koh phangan,  dykningen i thailand och på stora barriärrevet, segling i världens finaste område, kayak bland delfiner och sköldpaddor, selfdriven på fraiser island, gitarrister och musik på stranden, bonfires, skydiving med emelie och otroliga fester lite överallt...  sen thailands resan nu.. får se om jag kan få tummen ur och rida på lite elefanter denna gången.. misslyckades ju med det förra gången ;)

Underbart helt enkelt..  sen måste jag tillägga att den här sommaren har varit sjukt givande! Tack tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar