30 augusti, 2010

mys, moran och älg!

Har haft en jätte mysig helg med både filmer, tjejerna, saras' muffins och en massa te :D. Vart jätte mysig.. mys... hehe... Kan även medela att jag har tagit tag i mitt körkort.. till allas lättnad.. hm vad har hänt mer.. nytt pass är fixat.. ser lite snällare ut på detta. Men när jag kom hem efter att ha övningskört lite så möttes jag och farsan av älgen (antagligen samma älg som brukar väcka mig genom att smaska äpplen 6 på morgonen). Mamma stod innan för dörren och var livrädd men av god anledning.. älgfan va ju full! helt galen.. halva gatan var ute och tittade på den.. mamma hade tagit nått kort men hon hade använt blix? aja några bra bilder blev det sen när jag även fick låna ett annat objektiv av fågelskådargrannen! Kul att bo i svea rike! 
 


Va med syrran i stallet och testade den nya kameran :D tog nog en 300 kort och filmade en del! Hur kul som hälst :D

Haha.. våran trädgård..


Utan blixt i grannens trädgård.. thihi.. lite jobbigt att kfå en bra bild dock då han ville gömma sig bakom träden.



Nu e de te dax! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar