12 februari, 2010

Back in Sverige änna!

Ja ni tillbaka till jobb och vardagen. Gym har det blivit en hel del med som tur är :) haha ridning på stall jl och en hel del fika där med desutom. Fika hos Malin har det med blivit (urgullig unge hon har),  jätte trevligt och inte alls enligt mina "leva nyttigt" planer..  får se blev middag med vänner med... en del planer på gång med.

Har tagit tag i mitt dykande här hemma :D blir västkustdykning i sommar och sen ev börja med fridykning! Hur kul låter inte det liksom! Frågan är väl bara vart när och hur..  vill inte direkt tränga mig på heller.  Hade känts dumt. Alla är redan så tajta överallt med så det gäller ju att hitta rätt gäng :) men annars kan jag ju alltid skita i om jag tränger mig på eller inte.. hahaha jag orkar faktiskt inte bry mig så mycket vad folk tycker eller inte tycker.. dom får väl säga till om det är några problem.

Har pratat lite om åldersskillnader det senaste och det är faktiskt sjukt intressant.. Tänk dom som inte kunde ta till internet till skolarbeten och ännu värre.. tänk att skriva uppsatser på skrivmaskin. Varje gång man skrev fel var man tvungen att skriva om sidan.. usch vad jobbigt... men man blev säkert bra på att stava haha. Ingen spellcheck iallafall. Tänk att inte ha mobil på gymnasiet? Eller bloggar att skriva i ;). Att inte kunna göra sin a egna spellistor på itunes och spotify...  undra vad nästa generation lär säga om hur vi lever nu...  haha.  Antagligen något liknande.

Ska städa nu.. usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar