04 januari, 2010

Se upp for Dingosar!

Ledsen for min franvaro har men det finns sa mycket annat att gora har nere.  Har varit i Noosa i tva dagar och i dag ar jag i Rainbowbeach. Jatte fint, tyvarr var det regn i Noosa och har ar det molning men nu vantar 3 dagar i sol pa Fraiser Island sa det ar inte helt fel. Har ar det mycket fuktigare i luften, faglarna kvittrar mer och det kanns som att vara i tropiken. Helt underbart med andra ord. Nasta gang jag aker hit sa ska jag nog skippa Sydney och bara resa Byron och uppat. Gillar varmen och tropiken. 

Hade brifing om safarin for en liten stund sedan... massa sjalvklara saker men jag visste faktiskt inte att dom var sa farliga som dom tydligen ar. Alla borjade daremot skratta nar den overreklamerande rosten sa "don't feed the Dingos' or they have to be destroyed".....  hahaha kandes lite overdrivet men med tanke pa alla hoga boter som dom har har sa ska jag verkligen inte mata dom haha. Har precis bestallt ol till resan me och nu ska jag ivag och kopa choklad och kakdeg (japp mamma man ater kakdeg pa tub har och det ar jattegott!). Att komma ifrom och ga ner i vik ar inte direkt natt jag siktar pa har jag markt..  alkohol och massa snacks hehe. Gott ar det! Hamnade med en massa sthlmare 9och irlandare i min saffaribil men dom verkade hur goa som helst sa det ar inte alls sa farlig som det forst lat haha. nu till supermarket och sen barbeque!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Låter spännande..kakdeg på tub - ha ha kan tänka mig att du gillar det...ska bli kul att se lite kort ifrån Noosa och Fraiser...hoppas du fångar en Dingo på kort!! Ta det lugnt och dont feed the animals !!
    kram mamma

    SvaraRadera